.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش میزان صادرات غیرنفتی گلستان

رئیس سازمان بازرگانی استان گلستان از روند صعودی صادرات غیر نفتی استان در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: صادرات غیرنفتی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 96 درصد رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز نادعلی کهنسال در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: روند افزایشی صادرات غیر نفتی استان در 5 ماهه نخست سال جاری از لحاظ وزنی معادل 114 هزار و 68 تن بوده که این میزان از لحاظ ارزش نیز معادل 72 میلیون و 847 هزار دلار است.
وی اظهار داشت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 96 درصد افزایش وزنی و 66 درصد افزایش ارزشی داشته است.

وی عنوان کرد: بیشترین صادرات غیر نفتی استان به ترتیب به کشورهای ترکمنستان، قزاقستان و عراق بوده و عمده کالاهای صادراتی در این ایام شامل سیب زمینی، رنگ و رزین، مواد معدنی، لبنیات و مواد غذایی بوده است.

کهنسال در ادامه، آمار واردات کالاها از گمرکات استان، در 5 ماهه نخست سال جاری را چهار هزار و 104 تن، معادل 7 میلیون و 472 هزار دلار اعلام کرد.

وی افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته 34 درصد از لحاظ وزنی و 7 درصد از لحاظ ارزشی رشد منفی از خود نشان داده است.

رئیس بازرگانی گلستان ضمن اشاره به توانمندیهای بالای تجار، صنعتگران و بازرگانان استان به حمایت همه جانبه مسئولان و دستگاههای اجرایی در بهبود روند افزایشی صادرات غیر نفتی استان تاًکید کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش تمامی دست اندر کاران در بالابردن سطح صادرات غیر نفتی استان از صنعتگران و تجار خواست تا با استفاده از مهارت، خلاقیت، برنامه ریزی دقیق و استفاده از پتانسیلهای موجود در استان نظیر نیروی انسانی ماهر، موقعیت جغرافیایی مناسب و ... برای افزایش سطح صادرات غیر نفتی استان تلاش کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.